×

Sporočilo

Informacija o piškotkih

Spletna stran za svoje funkcionalnosti uporablja spletne piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Ali se strinjate z uporabo spletnih piškotkov na teh straneh?

Poglej EU e-Privacy Directive dokument

Zavrnili ste piškotke. Odločitev lahko spremenite.

DELO Z NADARJENIMI UČENCI/

TEHETSÉGGONDOZÁS

 

Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci bo v šolskem letu 2018/2019 potekalo na naslednji način:

 

Identificirani nadarjeni učenci (5.−9. razred)

 

AKTIVNOST

UDELEŽENCI

ČAS

oblikovanje INDEP za učence

identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba,

zunanji strokovnjaki

avg.,

sep. 2018

pridobitev mnenja učenca in staršev o INDEP-u ter pridobitev soglasja

učenci in starši

sep. 2018

potrditev INDEP-a

RUZ, svetovalna služba

sep. 2018

izvajanje

in sprotno spremljanje izvajanja INDEP-a

učitelji, zunanji sodelavci, svetovalna služba

do konca šolskega leta

analiza uresničevanja ciljev INDEP-a

identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba,

zunanji strokovnjaki

jun. 2019

 

 

Evidentirani nadarjeni učenci (4.−9. razred)

 

AKTIVNOST

UDELEŽENCI

ČAS

individualni pogovori z učenci in starši evidentiranih nadarjenih učencev 4. razreda ter vseh na novo evidentiranih v naslednjih razredih

evidentirani učenci in njihovi starši

sep. –nov. 2018

identifikacija (test sposobnosti, test ustvarjalnosti in ocena učiteljev)

učitelji in učenci

dec. 2018, feb. 2019

seznanitev učencev in staršev z rezultati

učenci in starši

mar. 2019

priprava  individualiziranega programa (INDEP) dela za učence

identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba, zunanji strokovnjaki

mar. 2019

pridobitev mnenja učenca in staršev k INDEP ter pridobitev soglasja

učenci in starši

mar. 2019

potrditev INDEP-a

RUZ, svetovalna služba

mar. 2019

analiza uresničevanja ciljev INDEP

identificirani učenci in njihovi starši, razrednik, učitelji, svetovalna služba, zunanji strokovnjaki

 jun. 2019

 

 

Strokovni delavci

 

AKTIVNOST

ČAS

oblikovanje INDEP za učence

sep., mar.,

do konca šolskega leta 2018/19

priprava individualiziranega programa (INDEP) dela za učence od 5. do 9. razreda

avg., sep. 2018

potrditev INDEP-a

sep. 2018

izvajanje in sprotno spremljanje izvajanja INDEP

do konca šolskega leta

identifikacija (test sposobnosti, test ustvarjalnosti in ocena učiteljev) od 4.9. razred

dec. 2018, februar 2019

analiza uresničevanja ciljev INDEP

jun. 2019

 

 

Stalne naloge strokovnih delavcev in vodstva šole

  • informiranje strokovnih delavcev, sveta šole, sveta staršev in širšega okolja o konceptu odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci v devetletni osnovni šoli,
  • izdelava načrta strokovnega spopolnjevanja in nakupa strokovne literature,
  • strokovno spopolnjevanje izvajalcev programov,
  • načrt sprotnega spremljanja uresničevanja ciljev in upoštevanja didaktičnih načel dela z nadarjenimi,
  • informiranje staršev,
  • opazovanje učencev med rednim vzgojno-izobraževalnim delom,
  • priprava in ponudba programov šole in drugih programov v okolju (za vsa triletja),
  • analiza izvajanja programov,
  • evalvacija izvajanja koncepta,
  • načrtovanje novih ter dopolnitev starih programov dela z nadarjenimi učenci.

 

 

Načrtovane dejavnosti (izven pouka) v šolskem letu 2018/2019

 

Dejavnost

Udeleženci

 

4. r.

5. r.

6. r.

7. r.

8. r.

9. r.

Starši učencev

Razvijanje nadarjenosti po področjih nadarjenosti

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

 

Sodelovanje z lokalno skupnostjo

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

◊                 

Sodelovanje z nadarjenimi učenci drugih osnovnih šol

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

 

Sodelovanje na prireditvah, razstavah

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

 

Sodelovanje v projektih in različnih natečajih

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

 

Sodelovanje pri načrtovanju in evalviranju INDEP-a

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

◊     

▪        

 

 

 

V šol. letu 2018/2019 bomo za nadarjene učence organizirali:

 

 

AKTIVNOST

ČAS IZVEDBE

RAZRED

Učencem predstaviti predlog aktivnosti in možnosti sodelovanja

september 2018

4. – 9. razred

 

 

 

USTVARJALNE SOBOTE/POPOLDNEVI:

 

 

SOUSTVARJAMO KULTURNO PRIREDITEV

26. 1. 2019

6.–9.

TEHETSÉGGONDOZÓ DÉLUTÁN (ZALA GYÖRGY)

prvi teden aprila 2019

6.–9.

MATEMATIČNE DELAVNICE (LOGIKA)

18. 9. 2018

6.-9.

 

 

 

TABORI:

 

 

BRALNI TABOR

26., 27. 10. 2018

3.

LIKOVNI TABOR

konec junija, začetek julija 2019

6.–8.

NEMŠKI TABOR

9.–11. 12. 2018

9.

 

 

 

DRUGO:

 

 

PONOVIMO SKUPAJ

april/maj 2019

6. in 9. r.

FIZIKALNA DELAVNICA

(PRIPRAVE NA TEKMOVANJA)

januar in februar 2019

8.–9.

PREDAVANJA V ANGLEŠČINI

celo šolsko leto

8.–9.

PREDAVANJE V NEMŠČINI

naknadno

8.–9.

RADOVEDNI DOŠKO

(NARAVOSLOVNE VSEBINE)

celo šolsko leto

2. - 3

RAZISKOVALNI IZLET

marec 2019

4. – 9. razred

 

 

Dejavnosti, pri katerih bodo sodelovali nadarjeni učenci v šolskem letu 2018/2019:

 

DEJAVNOST

SODELUJOČI UČENCI

ČAS

družboslovni tabor

(sodelovanje z OŠ Ivana Cankarja Vrhnika)

8. razred

maj 2019

matematični popoldan

6.–9. razred

naknadno

likovno um. popoldan ali sobota dopoldne za likovno nadarjene učence

likovno nadarjeni učenci 3.–5. razreda

+ zainteresirani

naknadno

likovno um. popoldan za likovno nadarjene učence

likovno nadarjeni učenci 6.–9. razreda

+ zainteresirani

naknadno

sodelovanje pri projektih in nalogah

nadarjeni učenci

1.–9. razreda

celo šolsko leto

sodelovanje pri organiziranih dejavnostih za nadarjene učence šol bivše UE Lendava

nadarjeni učenci

1.-9. razreda

celo šolsko leto

angleški pravljični popoldan

 

3. in 4. razred

december 2018

 

FaLang translation system by Faboba